preskoči na sadržaj
Triple S
Vijesti

Prva mobilnost učenika

U sklopu Erasmus + projekta pod nazivom TripleS trinaestero učenika Osnovne škole Vladimira Nazora Pazin u pratnji troje učitelja posjetilo je školu Sally Perel Gesamtschule u njemačkom gradu Braunschweigu.


Erasmus+ projekt TripleS se u pazinskoj osnovnoj školi provodi od 2020. godine, a od 1. do 7. svibnja 2022. zajedno s rumunjskim kolegama iz grada Mediasa, koji su partneri u projektu, sudjelovali su u radionicama i aktivnostima organiziranima od strane njemačkih kolega. TripleS je kratica za “Students Support Sustainability”, odnosno projekt ima za cilj poticanje učenika da aktivno sudjeluju u održivom razvoju, promišljaju i suočavaju se s klimatskim promjenama. Projekt je podijeljen u tri podteme: uočavanje zvukova koji nas okružuju, održiva prehrana i kretanje. Radionice u kojima su sudjelovali i sve organizirane aktivnosti u Braunschweigu imale su za cilj stjecanje znanja o održivosti, a rezultati su vrlo kreativni videouratci učenika. Učenici su se međusobno upoznavali, komunicirali na engleskom jeziku, unapređivali svoje ICT vještine i razvijali kulturu tolerancije te međusobnog podržavanja. Jedan dan su domaćini organizirali posjet glavnom gradu Njemačke – Berlinu gdje su učenici posjetili Tehnički muzej.

Projekt TripleS nastavlja se s još dvije mobilnosti. Ujesen 2022. pazinska će škola ugostiti njemačke i rumunjske kolege, a na proljeće 2023. godine domaćin projektu će biti rumunjska škola. Učenici iz ove mobilnosti nose jako vrijedna iskustva, najprije učenje o klimatskim promjenama i unaprjeđivanje svojih ICT vještina i engleskoga jezika, ali i putovanje na sjever Njemačke, upoznavanje s europskim kolegama, međusobno zbližavanje, snalaženje u novim situacijama… Sve navedno poticaj im je da i dalje nastave marljivo učiti i ostvarivati svoj potencijal.

Martina Šajina Ivetić, prof.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivan Štefanić   datum: 11. 5. 2022.

      


Dabrica u školi

Naša škola sudjeluje u Dabar natjecanju 2023.





preskoči na navigaciju