preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Hrvatski pravopis

Medijska pismenost

Natjecanje Dabar

Office365 za škole

Carnet webmail

Upisi.hr

Prometna učilica

eLektire

Eduvizija

Tražilica


Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 9. 2019.

Ukupno: 686994
Danas: 259
Vijesti

Kako je to biti na „Novigradskom proljeću“?

Svake nastavne godine Osnovna škola Vladimira Nazora Pazin svojim učenicima omogućava prijavu za Sudjelovanje u školi stvaralaštva „Novigradsko proljeće“. S obzirom na veliki broj zainteresiranih mentora/hospitanata te učenika, svi prijavljeni prolaze selekciju te, ukoliko prođu, budu pozvani. Školska godina 2016./2017. bila je sretna za čak pet učenica pazinske osnovne škole, koje su pozvane u školu stvaralaštva. Među njima bila je i Glorija Pahor, učenica Područne škole Trviž. Kako je dospjela u Novigrad te koja su njezina iskustva i doživljaji, ispričat će nam odgovorivši na pitanja koja smo joj postavili. 


1. Novigradsko proljeće škola je stvaralaštva koja svake godine okuplja nadarene učenike i mentore iz cijele države koji su se iskazali u izvannastavnim ili izvanškolskim aktivnostima. Primljene kandidate uključuje u svoje brojne radionice kako bi usavršili svoje talente te proširili kreativnost. Potrebno je puno rada i uspjeha da bi sudionik bio predložen za sudjelovanje. Koja su postignuća tebe uvrstila u popis prijavljenih te odabranih?

 

Pa to su moja dostignuća na državnim i županijskim natjecanjima. Ta je škola prepuna vrlo talentirane djece pa je svaki i najmanji uspjeh vrlo bitan za prijavljivanje. Školska su natjecanja najbolje prilike za postizanje uspjeha te se zabavno u njima okušati, a tko zna… kasnije možda i dovedu do nečega kao što je i škola stvaralaštva.

 

2. Prilikom prijavljivanja u školu stvaralaštva, bilo je moguće odabrati dvije radionice u kojima učenik želi sudjelovati. Koje su radionice bile tvoj izbor i koju si, nakon što si primljena, pohađala?

 

Ja sam se nakon dosta razmišljanja odlučila za Literarnu radionicu i Radionicu novina na internetu. Moram priznati, bilo mi je teško odlučiti se samo na dvije radionice. Sve mi se radionice sviđaju te sam mislila da ću se malo kajati jer sam izabrala ove dvije. Ipak, nisam ništa zažalila. Bila sam primljena na Radionicu novina na internetu te sam tamo stekla puno iskustva, a i dobro sam se zabavila.

 

3. Opiši svoje doživljaje i iskustva koje si stekla u radionici „Novine na internetu“. Što si naučila tijekom rada i koliko ćeš ta nova znanja primjenjivati u budućnosti? Postoji li neka anegdota iz radionice koju želiš ispričati?

 

Svaki je dan tamo bilo neko novo iskustvo. Bilo je svega, od kašnjenja prvi dan i potpuno zbunjenog lutanja po školi do izbacivanja nas novinara iz učionice zbog inicijalnih upitnika. Naša je učionica jedina u kojoj se nalazi više računala pa je ona bila korištena za popunjavanje inicijalnih upitnika.  Na toj sam radionici naučila puno novih stvari. Glavna stvar koju sam naučila jest kako se koristiti alatom za izradu web stranica WordPress. Naš se rad na radionici u potpunosti bazirao na toj stranici te su sva naša djela na njoj objavljena. Naučila sam još svašta ponešto od ostalih učenika, a svi smo zajedno naučili koliko je važan timski rad. Na radionici je svaki dan bila anegdota… Jednom smo ključ naše učionice uspjeli zaključati u učionici i to baš onaj dan kada je vani kišilo te smo se svi smočili. Bilo je vrlo zabavno… Još bih jednu stvar voljela naglasiti, a to je dogovor koji je postignut odmah prvi dan. Taj je dan dogovoreno da svatko tko zakasni mora donijeti čokoladu. Ne običnu, već onu s rižom. Nitko se nije žalio na taj dogovor, barem ne kada nisu morali kupovati tu čokoladu. 

 

4. Sigurno je, uz rad, bilo dovoljno vremena za druženje i odmor. Kako si tijekom trajanja škole stvaralaštva provodila svoje slobodno vrijeme? Jesu li se ostvarila neka nova prijateljstva?

 

Ja sam svoje slobodno vrijeme provodila u pravom tinejđerskom, istraživačkom, radoznalom duhu! Cijele sam dane provodila na mobitelu gledajući anime i slušajući k-pop. Svako toliko sam razgovarala i sa svojom naj prijateljicom. Iskreno, slobodno vrijeme nisam mogla bolje provesti. Meni je bilo zabavno, no većina onih koji su me vidjeli da tako provodim cijele dane su mislili da sam potpuni čudak. Ostali su vrijeme provodili čavrljajući i trčeći po hodnicima, no ne i ja. Iz ovoga se da zaključiti da se nije ostvarilo puno prijateljstava, barem ne u hotelu. Na radionici sam se dosta zbližila s dvije kolegice s kojima sam pisala većinu članaka, a sprijateljila sam se i sa svojim cimericama.

 

5. Koliko ti je dosadašnje iskustvo rada u izvannastavnim aktivnostima pomoglo da se uspješno prilagodiš tempu škole stvaralaštva, koji je doista dinamičan?

 

Dosta mi je pomoglo jer je većina stvari u školi stvaralaštva slična izvannastavnim aktivnostima koje pohađam u osnovnoj školi. I u izvannastavnim aktivnostima se radi poprilično dinamično i konkretno, a u školi stvaralaštva je sve to samo malo prošireno tako da mi je svako prijašnje iskustvo rada u izvannastavnim aktivnostima jako dobro došlo.

 

6. Što možeš izdvojiti kao nešto najdragocjenije što si dobila nakon povratka kući?

Odmor od škole, ispita i učenja, budimo iskreni. No cijenim i ostale stvari kao što su još iskustva u radu s računalima, a i novi prijatelji.

 

7. Sastavi popis pet pridjeva koji bi najbolje opisali Novigradsko proljeće. Naravno, pojasni svoj izbor.

 

Zabavno, čudno, kreativno, dinamično i pozitivno. Zabavno zato što je boravak tamo stvarno zabavan. Tamo su sve ''kočnice'' gurnute unatrag te sve vrvi od smijeha i zabave. Čudno (u pozitivnom smislu), jer ipak je to škola, no svejedno daje osjećaj nekakve izvannastavne aktivnosti ili nečeg sličnog. Tamo si da učiš, a nije dosadno. Tamo si da radiš, no znaš da nećeš biti ocijenjen te zbog toga nema stresa i sve je jednostavno čista pozitiva. Slično osnovnoj školi, no ipak potpuno različito – zato je čudnovato. Kreativno jer ipak je to škola kreativnosti i sve od nje vrvi. Na svakom se uglu nalazi inspiracija i to je nešto što mi se jako sviđa. Dinamično jer to stvarno i jest. Radionice su odvojene, no ipak sve surađuju te zbog toga sve mora biti obavljeno brzo i na vrijeme jer ako ne, neka bi radionica možda bila zakinuta za nešto što im je potrebno, a to svakako nije dobro. Pozitivno jer je tamo jednostavno tako. Sve vrvi od čiste pozitive te su svi uvijek nasmiješeni. I ako nisu, ostali to vrlo brzo poprave, a i teško je zadržati tmurno lice sa svim što se tamo događa.

8. S obzirom na tvoja iskustva, postoji li želja da se dogodine opet prijaviš za sudjelovanje u školi stvaralaštva? Ako da, znaš li koje bi ovoga puta radionice bile tvoj izbor?

Ta želja postoji te je vrlo jaka. Bilo bi mi vrlo drago ako bih opet dobila priliku za sudjelovanje u školi stvaralaštva. Koje radionice bi bile moj izbor, vrlo teško mi je izabrati, no ako baš moram, odabirem, opet, Novine na internetu i nešto novo – Fotografsku radionicu.

 

9. Kako bi glasila tvoja poruka budućim sudionicima škole? I učenicima i hospitantima.

Moja poruka je da se svi zabave na svoj način pa čak i ako je taj način tri sata na dan slušanja korejske glazbe te da uz to nešto i nauče. Neka se svi smiješe i neka daju sve od sebe jer će to usrećiti njih, a i ostale.

 

10. Kako bi prigodno zaključili naš razgovor, pred tobom je mali kreativni zadatak. Osmisli slogan koji bi najbolje opisao Novigradsko proljeće i ono što ono predstavlja.

 

Proljeće u Novigradu, to zabava je čista. Dođi, pridruži se i neka sve od sreće blista! Za bolji bi mi slogan trebalo više vremena, no po mom mišljenu, i ovaj je solidan. On vrlo jednostavno predstavlja bit Novigradskog proljeća, a to je zabava. Tamo je toliko zabavno da ni učenje scenarija, raznih novih pojmova iz bilo čega i korištenja potpuno novih web alata nije teško, niti najmanje...



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Nika Katerina Batel   datum: 12. 5. 2017.

      


Dabrica u školi

Naša škola sudjeluje u Dabar natjecanju 2023.





preskoči na navigaciju